sâmbătă, 7 martie 2009

Articol de plictiseala.

Din pacate, traim intr-o lume foarte dura:-( .De ce spun asta?
     Spun asta deoarece stau de vorba cu parintii si bunicii mei si incerc sa traiesc din amintirile lor de pe vremea cand erau copii. Cand le aud povestile copilariei, am o mare senzatie de placere si as sta o zi intreaga cu urechile "ciulite" pentru a le asculta. Mi-as dori din toata inima sa fi trait si eu pe vremea lor, copilarind ca ei. Din pacate sunt din generatia 1990-2000. Inceapand cu aceasta generatie, si continuand cu urmatoarele, povestile copilariei noastre si a urmasilor nostrii, vor consta in "WORLD OF WARCRAFT, MU ONLINE, COUNTER STRIKE, RED ALERT etc."; din ce cauza? Din cauza CALCULATORULUI. Din tot sufletul mi-as dori ca la aceastra ora, sa nu stau in fata calculatorului sa tastez, ci sa stau langa soba de teracota bine incalzita, sa privesc luna pe fereastra si sa nu ma gandesc decat la o alta zi plina de peripetii. 
     Mi-e frica. De ce anume? Mi-e frica de faptul ca o sa ajungem la o varsta mai inaintata, si multi dintre noi o sa avem probleme. Probleme in familie? NU! Probleme de sanatate. Probleme de sanatate cauzate de CALCULATOR. Nu m-am documentat in ceea ce priveste aceste probleme, dar de una sunt singur; si anume, probleme cu vederea. Multi dintre noi o sa ajungem la varsta de 40 de ani si o sa purtam ochelari, sau in cel mai rau caz nu o sa mai vedem. Din ce cauza?! Din cauza calculatorului. Nu era mai bine cand stateam afara o zi intreaga, uitand de foame, de sete, de casa etc.?; jucam fotbal, jucam ascunsa, jucam leapsa si multe alte jocuri. Acum stam in fata calculatorului uitand de noi. Uitam ca ne este foame, uitam ca ne este sete, pur si simplu uitam de noi! Acum traim intr-o lume virtuala in care jucam "SIMS, FIFA etc." Mare pacat! Aceste lucruri ar trebui  constientizate de fiecare copil de varsta mea. Dupa cum ati observat, am vorbit la persoana 1 plural, aici incluzandu-ma si pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu